Aktiviteter i Hune-Blokhus Borgerforening

Bestyrelsen for Hune-Blokhus Borgerforening arbejder løbende med en række sager, som eventuelt behandles i relevante udvalg.
Alle medlemmer opfordres derfor til at fremsætte relevante forslag til sager, som ønskes behandlet.

Blandt de sager som bestyrelsen p.t. behandler kan nævnes:

• Trafiksituationen i Hune
    Vi er løbende i dialog med myndigheder og kommunalbestyrelsen i forbindelse med at få skabt den bedste løsning på de trafikale problemer som er i Hune by.
  • Fodgængerfelter
    Der er blevet etableret fodgængerfelter på Vesterhavsvej og Aalborgvej i forbindelse med opstilling af trafiklys i krydset
  • Parkeringsforhold i Hune
    I højsæsonen er der ligeledes parkeringsforbud på visse strækninger af Hunetorpvej og Kirkevej for at lette trafikafviklingen.
  • Parkering i Blokhus.
    Der debatteres med Jammerbugt Kommune vedr. etablering af flere bynære parkeringspladser.
  • Aktiviteter til gavn for alle i lokalområdet
    Man er åben for konstruktive forslag
  • Toiletter i Hune
    Der mangler toiletter i Hune. Især om sommeren hvor der afholdes Hune Marked hver søndag. Vi kan kun opfordre til at Jammerbugt Kommune i samarbejde med Hune Forssamlinsghus får etableret flere toiletter tilgængelige for alle de besøgende i Hune.
  • Råvaremarked på Blokhus torv
  • Fra 2021 er Blokhus råvaremarked blevet flyttet til Blokhus Torv